ایرواشر

ایرواشر

ایرواشر

ایرواشر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ایرواشر

ایرواشر وسیله ایست برای تهویه و غبار گیری و آلودگی زدایی و رطوبت گیری و خنک سازی هوا به کار می رود. ایرواشر به صورت مستقل یا به همراه دیگر دستگاه های تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد. ایرواشر تشکیل شده از فن، فیلتر تصفیه هوا یا آب، نازل، دیفیوزر یا پخش کننده هوا و تیغه های قطره گیر که بر حسب این که ایرواشر به صورت مستقل و یا در ارتباط با بقیه سیستم های تهویه مطبوع متفاوت است.

داتیس کار به عنوان شرکت تولید کننده ایرواشر ، در زمینه فروش ایرواشر و خدمات پس از فروش ایرواشر از دیگر شرکت های تولید کننده ایرواشر در رتبه بالایی قرار دارد و در فروش ایرواشر جزو موفق ترین شرکت های تولید کننده ایرواشر می باشد. روش کار ایرواشر بدین صورت است که هوای آلوده توسط فن وارد ایرواشر شده و توسط دیفیوزر یا پخش کننده هوا در ایرواشر ، در قسمت آبفشان ایرواشر بطور یکدست پخش می شود و ذرات گرد و غبار و آلودگی ، پس از برخورد با قطرات آب که از نازل ها در ایرواشر پخش می شوند ، از هوا زدوده شده و هوای تمیز و پاک به بیرون منتقل می گردد. همچنین در ایرواشر به دلیل تبادل حرارت هوا و قطرات آب به کمک فن ، هوا خنک نیز می شود. فروش ایرواشر یکی از تخصص های شرکت داتیس کار می باشد. این شرکت تولید کننده ایرواشر با بهره گیری از تیم مجرب فروش ایرواشر و با شناسایی نیاز بازار روز محصول ایرواشر در زمینه تولید و فروش ایرواشر خلاقیت به خرج می دهد.

فروش ایرواشر نیازمند شناخت کامل این محصول و شناخت بازار فروش ایرواشر می باشد. از ایرواشر در مناطق مرطوب و شرجی نمی توان انتظار سرمایش بالایی را داشت.همچنین در نگه داری ایرواشر نیز باید نکاتی را مورد توجه قرار داد که می توان به بعضی از آنهااشاره کرد مثل : کنترل رطوبت ایرواشر با مواد شیمیایی ، کنترل خوردگی در ایرواشر ، کنترل روغن و پرز در ایرواشر و کنترل بو در ایرواشر. شرکت داتیس کار ،تولید کننده ایرواشر ، به جز در زمینه تولید و فروش ایرواشر در زمینه دیگر محصولاتی همچون هواساز ، یونیت هیتر ، چیلر از نوع چیلر تراکمی ، پکیج زمینی ، اکونوپک ، پکیچ یونیت ، برج خنک کننده منجمله مدل برج خنک کننده فایبرگلاس و کولر صنعتی نیز فعالیت تولیدی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی